HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2007.02.24. 20:21 :: Tobber

Ő: http://pic.parhuzamos.hu/gallery/060106-Mujeg-palacsinta-Zita/062_2006_01_06_21_17_22 az ok, ami miatt NEM értem, Bé miért nem jön ki a Műjégre... :))

(Bárcsak tizedannyira tudnék korizni, mint ők...)

Most jövök onnan, aholis cukipofit nulla tudásról úúúúgy megtanítottam korizni, hogy már bátran bevittem a nagy körbe!!! :) (Azért kaptam tőle utána 20 percet, hogy hadd futkározhassak kedvemre, azóta fittipaldinak hív. Szerintem nem vagyok gyors, a többiek lassúak...) :)

Viszont ő hasonló émelygéssel közd, mint én, úgyhogy szépen hazaeresztettem, én meg megyek vissza a mosdóba...

Próbáltam vele észrevétlenül csúszni, erre naná, hogy kb. összes hímnemű ismerősöm odajött csacsogni, többek között akivel tegnap félbehagytam egy beszélgetést, aztán Atibá, fogósfiú, síszervezők... Szegéééény cukipofi csak nézett... :) Az egyiket meg is kértük, hogy egy fotót lőjjön rólunk.

A korissrác el is mesélte, hogy akivel tegnap kint volt nő (és én dícsértem), az élete első netes randija, és tuti egyben utolsó is, mert a nő bunkó, ápolatlan és flegma... Hááát, igen. Nehéz szimpi arcokat összeszedni innen...

 

komment

süti beállítások módosítása