HTML

2007.01.28. 21:45 :: Tobber

Hétvége:

Izé, blogom erősen repetatív irányba húz. :)))))))

Tegnap is koriztam. Meg ma is. Holnap is fogok. Pedig fájok. A változatosság kedvéért térdileg. Tegnap jégcsarnok 5-6 órát, ahová 120 perc alatt értem ki bkv-val!!! Eszement!!! Ide kb. 15 km. És szétfagytam minden megállóban!!! :( De jó, hogy van kocsim!! Csak nem merem még forgalomba vinni. :))

Este elhatároztuk egy hokicsapat megalapítását, ami kb. röhejesen hangzik tekintve, hogy a társaságból még én korizom a legjobban, és ez NEM kategória... :DD

Koriztam közel éjfélig, de agyilag annyira fáradt voltam, hogy előrecsúszásnál botlottam vagy 3x, mire Uji megkért, hogy inkább pihenjek le. Kaptam tőle névnapi desszertet ajándékba. És kifejtette, hogy ő nagyon kedvel, de ne értsem félre, nem molesztálni akar, csak csípi a fejem. És ez kedves. És hasaltam egy hatalmasat hármasgyakorlás közben, úgyhogy mivel a sok óra miatt már lecsúszott a térdvédőm, mindkét térdem felső része hótlila!!! :) Mindkettő. Rettendő dekoratív szín és minta...

Reggel nlc-csirkékkel műjég. A globális meteorológiai káosz legnagyobb szpása ez a sok szél. Ma olyan viharos volt, hogy még én is felvettem néha a fülessapkámat!! :)) Jat, vettem egy olyan fehér-piros fülessapit, ami tegnap tetszett neked a pályán egy srácon! :)

És BS öccse egy nagyon édes pofiiii!!! :) Kiválasztottunk a hangosbemondónál mindenféle "táncolható" zenét, és végigtáncoltuk a jeget.

Ez így semmi extra, DE: a zenék olyan igényesek voltak, mint pl. Mc Hammer Can't touch this (emlékeztek még a táncára?? No, OLYAT táncoltunk, hihihi...) Meg Bomfunk MC's freestylerét, meg abba denszinkvínjét, grease travolta garázsos táncát, scooter pogot táncoltunk... :DD Jó kis válogatás, mi? :))) Nem is éreztük magunkat ilyen jól kint hónapok óta...

Kori után maradtunk, mert biciklisfutárok akadályversenyt rendeztek maguknak a jégen, bójakerülgetés, hasonlók, nagyon vicces volt, akkorákat zakóztak cangával, mint még én sem produkálok a jégen!! :DD Na jó, bicajjal max. 1 km/órával mehettek, hihi...

Este fradi hokimeccsen voltunk (én idióta vadbarom kimentem fehér dzsekiben, és mivel farmer halásznacimhoz-magasanfűzős bakancsomhoz szvsz a lila sálam megy a legjobban, hát lila sálban (és lila térddel, hehehehe). Aha, fradimeccsre. Lila-fehérben. :DDD Gyorsan bedugtam a kabát alá a sálam az első furcsa-gyanakodó tekintet láttán.)

Neeem, a fradi vesztett. De nagyon sokat fejlődött!!! Tempóban, technikában, állóképességben. Egál lett a vége, a hosszabbítás is, büntetőkkel vesztettek csak az acélbikák ellen, azért az nem rossz!! :))

Celebspotting a Műjégen az elmúlt héten: benedektibor, somlótamás, csőregábor, miszterigengbőgőse.

És rettentően tetszik egy hatvankörüli koris ott, váááá! Eszméletlen gyönyörű férfi!!! :) De olyan, hogy meglátom, és legszivesebben odamennék hozzá és megkérném, hogy izé, szóval hogy masszírozza meg a hátam.

(Őőőő, nem, asszem BCsTLV-nél nem szebb. BCsTLV gyönyörűséges. Meg rettentő művelt. És azon ritka férfipéldányok egyike, akivel nincsenek buta játszmák. És aki nem retten meg tőlem, azért elég ijesztő vagyok. :D)

Aki nem követné, olvasson vissza, bizony pasiügyekben eléggé visszafogtam a témát, bár Vaspasi tegnap nyúzott, hogy este menjünk el inni valahová, ma egyik ittnememlített jelentkezett be. Én meg nemet mondtam, nincs kedvem-energiám. Azaz mindkettejükhöz lenne kedv, mert szépségesek és okosak, de örülök, ha alszom is nagyritkán. Van egy-két csemege, amit desszertnek szivesen, de rendszerest most nem vágyom igazán...

komment

süti beállítások módosítása