HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2007.01.22. 11:10 :: Tobber

Huh. Szokás szerint mozgalmas hétvége... :)

Péntekre és szombat délelőttre már nem emlékszem (:D), délután Apuval kimentünk egy parkolóba gyakorolni a kocsimat. Hááát, azért 8 év be nem rögzült rutint elég nehéz visszakaparni, de az autót legalább pontosan érzem (a pdáloktól a kormányon át a motor hangjáig), merthogy ilyenen tanultam anno.

Közben válaszolt a régi oktatóm, bár már nem oktat, engem szivesen elvállal, juhééé!!! :)))

Apu persze egy kanyi szót nem szólt, hogy jól menne vagy milyen vagyok, este a szomszédainak állítólag dicsekedett velem. Hát kösz.

Aztán kivitettem magamat korizni, ismerősök, stbstb.

Vasárnap reggel bolhapiac után ismét korcsolya, ahol is nagy megtiszteltetés ért, a bajszos lacibával többször is csacsogtam, ha összefutottunk egy kanyarban. Egyszercsak odajön, hogy most akkor táncolni fogunk és lesöpörjük a banyákat a pályáról. :D

Győzködtem róla, hogy én hóthülye vagyok a korizáshoz, biztos hogy velem akar csúszni... :))))

Úgyhogy megmutatta, hogy mit csináljak, és mentünk egy jó nagy kört tánclépésekben! :D

Újdonsült exhibícionizmusom igazán értékelte, hogy mindenki minket néz, az ugyanis valahol a "közénktartozik" jelzése, ha lacibá valakivel táncol. Úgyhogy azóta még hárman odaköszönnek, amikor meglátnak. Ez megtisztelő.

Aztán hazarohantam takarítani, mert a családom átjött délután unokatesóstul, bébistül, szüleimestül, jókat ettünk-ittunk, immár 29 éves fiú unokatesómmal mi voltunk a téma, hogy miért nem házasodunk meg (rosszabb esetben bíztatás, hogy nincs semmi baj, majd megházasodtok, ne aggódjatok)  (aggódik a fene, egy porcikám sem kívánná a házasságot, ááááá!!!), naszóval ennek hála éjjel azt álmodtam, hogy délután ötkor eszembejutott, hogy az áltisk. lovagom vegyen el feleségül, egy óra alatt leszerveztem mindent vidékre, és felébredtem. Őőőő, asszem élőben sem akarnék ennél több időt tölteni ilyesmivel. :DD

Asszem nem kéne este kilenckor már kávét innom, hehe. (Amitől simán aludtam tízkor.)

---------------

Múlkor szüleim kivittek káposztásra a jégcsarnokba, majd megvárták, amíg megyek pár kört. Amint a pályán voltam, odafutott kedvenc rendezőfiúnk, adott 3 puszit, majd elkezdett körözni velem. Kérésemre még a szüleimnek is integettt. Nos, azóta kétszer volt otthon az a téma, hogy milyen helyes fiú, mit akar tőlem. Emilke most lett HÚSZ éves!!! :DDDDDDDD

---------------

Hároméves rokongyerek figyeli, ahogy az anyja odaszól az apjának: ünnepelni megyünk, menjél el virágért!!

-Anya, miért küldted aput világgá??

:DDDD

(A kiscsaj tegnap a szoba közepén állva énekelte a hullapelyhest, nekünk meg táncolni kellett rá. Egyébként jól elvagyunk! :D)

---------------

Tegnap ünnepeltük a névnapomat. Itt is köszi a felköszöntésekért, jólesett, sokat kaptam! :) Még Atibá meg Hollandus is küldött. (1. hinnan tudja a magyar névnapokat, 2. mióta tud magyarul smsezni??)

És elküldtem az én 89 éves nagyimat a fenébe. :)) Korizok, nem kiírt szám, mire kikanyarodok a pálya szélére, leteszi. Elindulok, rezeg, kiállok, felveszem, leteszi. A sokadiknál beleszóltam, hogy szórakozzál mással, mire nagyi: jaj, Tobberkém, csak én vagyok az, fel akarlak köszönteni!!! :DDD Bocsi, Nagyi, azt hittem, nem te vagy!!! :)))))

Béká, a konstatáltan okos barátnő írja reggel: "Aztán az is volt, hogy reggel megállapítottuk, h. Tobber nap van, de nem ismerünk senkit, aki köszöntős Tobber lenne. Aztán Békábéje ebéd közben felsikított, hogy "a Tobber". És röhögtem, mert nekem eszembe se jutott volna. Előbb írtam volna sms-t mondjuk Tóbiás napon :)))))"

:DDDDD

-------------

Ma van a magyar kultúra napja. Ezért minden tévéhiradóban a magyar filmet említik. Mint kultúra. Gratulálok az egyébként is agyatlan médiásoknak tartott hiradósoknak!!! :(((((

-------------

Olvasok egy könyvet, ahol a fecske fürdőnaci speedo típusú úszónadrágnak van fordítva, az égig érő paszuly pedig óriásbabnak!!! :DDD

komment

süti beállítások módosítása