HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2006.10.29. 18:23 :: Tobber

Áááááááááááá!!!! Ááááááááááááááá!!!!! Áááááááááááááááááááááááá!!!!

Teleatököm ordibálásomat hallhatjátok...

Elegem van! Főleg a Műjégből.

Tűző napsütésben indultam, kint már ömlött az eső, azóta sem állt el! (Koriközpontban (KK) nem esik.)

Viharos szél, egyik irányba úgy kellett küzdeni, mint Delta elején a sarkkutatók. (KK-ban nincs szél.)

A szél lehordta a fákról a levelet a vízre (Merthogy igen, 4-5 cm víz áll a jégen!), úgyhogy életveszély volt a vizes avaron korcsolyázni. (A KK-ban szilárd a jég és nincs szemét a felületén.)

A rendezők bunkók, mellettük állva hallottam, ahogy röhögik ki a kezdőket.. (KK-ban csendes kölkök a rendezők, az egyik tegnap még ki is vitt a ház mögé, hogy megmutassa a leadóaknát... :) (Miért, ti eddig nem gondolkoztatok azon, hogy ha a két hokipálya között a kis folyosón van a karbantartógép, az HOGY KERÜLT BE ODA??? :DD Én már tudom!))

A korizó kisgyerekek szülei tahók, nem szólnak a gyerekre, hogy ne váltson hirtelen irányt, meg legalább nézzen oldalra. (Egy belém is jött, a vízben térdre estem (mindegy, az esőtől úgyis vizes a ruhám) viszont a fájó térdem újra bedagadt, nagyon fáj!!!!)

Továbbra is iszonyú sár van, a mosdó koszos, a lépcsők töredezettek és alig van két helyen gumipadló a korláttól.

Azt hiszem, most éppen ennyi szól amellett, hogy miért járjak továbbra is Káposztásmegyerre!!!!

Hogy miért ide mentem ma ki?? Mert drágalátos havernők az nlc-ről ide ígérték magukat.

Mondanom sem kell, előtte 1-2 órával MINDENKI lemondta!!! :(

Akkor viszont mentem volna délután egy órára a KK-ba basszameg, ahol tele van ismerőssel!!!!

Krvára elegem van!!!! Számolok háromig, mert különben beszólok nekik. Két óra vizesenkorizás után inkább taxit hívtam és hazajöttem. Uff.

 

komment

süti beállítások módosítása