HTML

2006.10.12. 13:00 :: Tobber

Tisztelt Kormány!

Eddig maximális megértéssel fogadtam minden állami bevételt növelni kívánó ténykedésüket. Most sem azért zúgolódok, mert engem személy szerint megterhelne. De azért KILENC EGÉSZ ÖT TIZED millió fölötti lakóingatlanokat megadóztatni!!!!! :((

Amit az adózott jövedelmemből vettem, utána szép kis illetéket fizetve????

KILENC EGÉSZ ÖT TIZED MILLIÓ! Én megértem, ha országos átlagban ez hétköznapi (Doki a nyáron 20 milkáért egész kacsalábas vityillót vett messzi vidéken), de pl. az én fővárosi 38 nm-em erkéllyel 16 millió volt. Oké, ez nem számít, luxuslakás, luxuskörnyék.

De ennyi pénzért a fővárosban egy vécétlen egérlukat is nehezen találtok!! :((((

Az autókat adóztassák csak meg. Azt el lehet adni, lehet élni nélküle, van tömegközlekedés. De LAKÁS nélkül...???? :((

 

komment

süti beállítások módosítása