HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2006.09.30. 14:51 :: Tobber

Hát jó. Reggel a főnököm jött be és sírta el magát. Aztán a Főfinn zárkózott be a szobájába és aki bement, kikergette, hogy hagyják békén. (Egy finn. És pont ő. Ilyennek még sosem láttam.)

Aztán délután a másik "döntéshozó", a nőci jött be és ő is elbőgte magát. Majd kb. minden kollégám bejött sajnálkozni, dühöngeni, majd habnak a tortán az a lány, aki a helyemre jön, amig neki nincs a vevőszolgálaton jobb. Ő könnyezve jött be, hogy mennyire szégyelli magát, és hogy ő nem akart kitúrni. És hogy higyjem el, nem ő hibás. És komolyan megsajnáltam, úgyhogy minden pityergőt tegnap én ölelgettem, adtam neki cukorkát és vigasztaltam meg, hihihihi.. (Őőőő, a főnökömnek adtam cukorkát, ami kész gyilkosság, mert a sírás miatt az orrán már így sem kapott levegőt, cukorral már a száján sem. Módszeresen ölöm az embereket ott...)

1. eszméletlen sok lelki energiám van. :D

2. sajnálják csak, hogy jófej Tobberke elmegy. Hehe.

------------

Ja igen, egyébként köszi Bének, hogy csüti délután felmehettem hozzá. (De rosszul vagyok, fekszem. Jól van, akkor megyek. De meg is jött, görcsölök. Okés, akkor felugrom. De indulnom kell két óra múlva és pakolnom kell. Jó, akkor megyek! Háááát én már csak ilyen empatikus vagyok. :D) Aztán köszi Békának a tegnapi nincsmunkám-siralom végighallgatását, majd izé, meghívásait különböző táplálékokra!!!! :) Őőő, akkor már 24 órája nem ettem, csak ittam, és őőőő kicsit többet adtam ki, mint ment be, úgyhogy rámfért az is, hála!!! :)

(Eddig -2 kiló csüti óta. Így már csak 6 kg van rajtam a június óta felszedettből.)

Összeszedettségemet mutatja, hogy amikor Ja-val mentünk hazafelé, akkor örömmel talált magunknak helyet a metrón a Moszkván, majd elbúcsúztunk a Deákon, ő leszállt, én utazom tovább, majd az Astoriánál rájövök, hogy én is a Deákon akartam leszállni!!! :DDDD Ismeritek azt, amikor az ember próbál feltűnés nélkül átbóklászni az ellenkező oldalra, mintha ott lenne dolga, és nem lenne hóthülye!!! :DDD

---------------

Ma voltam korioktatáson, hogy valami vidámat is írjak!!!!!! :)

Kutyajó volt!!!

Imádom!!!!!

Egy cuki kölyök tartja nekem (talán ha harminc a gyerkőc, jobb, mintha a lány tartaná!), ketten vagyunk egy szinten egy sráccal, úgyhogy kettőnknek oktatott. Hát, elmondhatatlanul tetszik!!!!!

Korizni alapból jó. Újat tanulni is isteni. Ezt így együtt!!!! :))) Őőőő, bár egy óra alatt korrektül érzem a combomat, csúsztam előrefelé guggolvásban, hátrafelé guggolásban, előre egy lábon guggolva, egy lábon kanyarogva... Hát ez tök élvezetes!!! Mindjárt megyek is vissza, hogy 4 órát begyakoroljam!!! (Csak ne szédülnék ennyire, éjjel jött meg nekem is.)

Addig kiugrottam a topshopba kávézni, és ráugrottam a netre, ha már itt van. :))

Állítólag El értemjön. Bár ez már kb. hasonló vicckezdés, minthogy "Móricka utazik a vonaton"... :D (Őőőő, asszem egy olyan viccet sem ismerek, hogy M. utazik a vonaton...) Aki ismer, küldjön!!!

 

komment

süti beállítások módosítása