HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2006.08.20. 22:07 :: Tobber

Katasztrófanap????

- Megnek és Alesnak is stresszesek a 20-a közeli napok (aki tudja, mit dolgoznak, érti...) 

- ma végigaludtam a fél napot, Meg alig bírt felébreszteni, majd együtt aludtunk egy órát

- a holland valahol elakadt, szólt, hogy nem ér ide

- legalább elmentem korizni, ahol talán ha tizen voltunk az egész pályán (bakker Jat ne tökölj már béna orvosokkal!!!)

- a csarnokból kilenckor kilépve megdöbbneten látom, hogy káposztáson körben villog a felhőkön a tüzijáték visszfénye

- majd álomszép villámok látszottak bingo! Abban a pillanatban megnyílt az ég, és olyan őrült zápor zúdult alá, hogy azonnal taxit hívnék.

- Ha nem merült volna le majdnem a telefonom. a City megint 40 percre vállalta, úgyhogy Főtaxi, majd le is merültem.

- Az esőben mire kiért a taxi, már bőrigáztam

- Az utakat olyan vízár öntötte el, hogy többször 50-60 cm-es vízben jöttünk, a taxis is imádkozott, hogy kiérjünk belőle. Az utakon keresztbefordult fák tucatjával, alig bírtuk kerülgetni. A taxis a végén hálásan köszöngette, hogy segítettem neki figyelni az utat, főleg a párától alig láttunk...

- Hazaérve még átmásztam a sáros kerten, mert a szél levitte az erkélyről a lábtörlőmet, majd felérve boldogan néztem, hogy az EGÉSZ fehér mosásom, ami délután már majdnem száraz volt, most csurom víz és még mindig esik.

- remélem, mára ennyi.

 

komment

süti beállítások módosítása