HTML

2006.07.08. 19:28 :: Tobber

Tyuhajjj, azaz bazmeg!!!!!

 

Ez a korcsolya egy csoda!!!!!!

Nagyon szép, nagyon kényelmes, nagyon profi és nagyon gyors!!!!!!

Kb. 3-4-szer gyorsabb, már amennyire 3 óra használat után meg tudom állapítani... :-)

Naszóval először is koriban üldögéltem a jég mellett a padon, hogy bátorságot szerezzek. Mivel 1 ember volt még a jégen, a Pólus egész étterem része engem bámul majd, amint esek-kelek, gondoltam.

Aztán ráléptem a jégre és álltam, mert odajött az egyetlen korizós, aki szerencsére arcra ismerős volt még télről a városligeti műjégről, úgyhogy lehetett vele beszélgetni. Elmeséltem neki, hogy ez az első alkalom, hogy hokikori van a lábamon műkori helyett. Mondott két bíztató szót (korcsolyaedző a drága), és mivel unta magát, ezért jött mellettem.

És maga is elcsodálkozott, hogy nem látszik rajtam, hogy most először, sőt... :-) Amint az első lökést megtettem, a magaménak éreztem a korit, mintha mindig is ezzel csúsztam volna!!!!!

Nos, olyannyira ment a dolog, hogy sem palánkba nem kellett kapaszkodnom egy pillanatra sem, nem estem egyszer sem.

És a harmadik órában már a 80-85%-át megcsináltam annak, amit műkorival huszonév után, a tempóm megközelíti a műkorisat, bár azzal még óvatosan bánok, mert erősen instabil ez a kori a régihez képest!!!! :-)))) Márminthogy az jó, mert már most könnyebben fordulok, és ANNYIRA gyors, hogy egy lökéssel, meg egy kevés szlalommal mentem egy egész kört...

Sőt, ezzel egy óra után úgy fékeztem, ahogy műkorival sosem sikerült teljesen!!! :-)))

És micsoda hangja van!!! A műkorim csengett a jégen, ez viszont erővel kaparja, harapja a jeget fékezéskor. Nno azért nem egy gráf a hangja, de nem rossz.

Szóval ha eltekintünk attól, hogy a Pólus jege enyhén szólva dimbes-dombos, sztem a Jat által megjósolt harmadik alkalomra tényleg többet fogok tudni, mint a műkoriból valaha kihozhatnék!!! :-))))

Jesszus, nagyon gyors és fordulékony ez a korcsolya, már most imádom!!!!!!!!! :-DDDD

Tehát akkor ígéretem szerint istenítem egy kicsit JAT-ot (aki kicsit késve, de kiért), akinek mindenben igaza volt, és most már én is belátom, hogy ezzel nagyon hamar nagyon sokat fogok fejlődni, hurrrráááá!!!

Jat rulez!!!!!!

:-)

 

Aztán még ebédeltünk-söröztünk egy istenit (ott a jég mellett persze), kielemeztünk mindent a korikról, a háreméről és kb. csak mi ketten élveztük az összes kajáló közül a jégen a gráfos srác csikorgásait. mmmmm...

Aztán Jat-hős eljött velem szoknyát venni,  majd jól kifárasztva a háremje rendelkezésére bocsátottam.

Köszönöm Jat, fantasztikusan éreztem magamat veled!!

Volt itt még gyönyörűszép számítógépszerelő, aki még jön jövő héten, aztán szülőkkel is voltam bevásárolni (telefon: hol vagytok? megyünk kocsival bevásárolni. Jó, akor forduljatok az utcám felé, veszem a hitelkártyám, ha egy órán belül hazaérünk. Hazaértünk.) :-)

Most meccsnézés, szigorúan egyedül, közben megígértem Ujinak, kékszeműnek és ittnememlítettnek, hogy visszahívom, Tüzi még kap egy oktató választ a mai emailjére, BS mostmajdvisszaadomakinevetéseteket lelkesedését letöröm, hisz ez pont úgy megy, ahogy eddig is koriztam, oszt jöhet a holnap!!!! :-)

...és dörög az ég. Remélem, hamar sötét lesz, és akkor álomszép villámokat lehet látni a budai hegyek fölött.

Szép az élet.

 

komment

süti beállítások módosítása