HTML

2006.06.23. 21:58 :: Tobber

Hát, amikor hazafelé azon gondolkozom, hogy mégis megoldás a hnyás, akkor ott visszaesés van. Nem voltam drprnél egy hónapja, aszittem, megoldom. (merthogy mind ezt papoltátok!!!)

Ma megettem egy átlag férfi súlyemelő kétheti kalóriaadagját... :-(

Szülinapom óta felszedtem 2 kg-ot. :-((( Hurrogók, kuss!! 

Megint kikaptam egy genya pasit, sikeresen belfutok egy-egybe mostanában.

Jártam a szüleimnél vacsorázni, az jó volt. Találkoztam drissel (akivel együtt éltünk évekig régebben, anyuék szomszédja nem mellesleg), aki nagyon aranyos most is. Meg nagyon tud nézni. És néha bevallom, bánom, hogy otthagytam. Főleg, ha így néz.

beszélgettem erről anyuval, aki jó barátnője dris anyukájának, és szerinte dris bármikor újrakezdené velem... Ezzel évekig rágták a fülemet a haverjai is...

Ja nem, esélytelen. Csacsogtam ma Pincsivel, meg Ellel telefonon, sokkal izgibb emberek. De azért dris mellett nevettem a legtöbbet életemben...

kicsit úgy érzem, hogy lekéstem mindenről.

 

komment

süti beállítások módosítása