HTML

2006.06.23. 09:27 :: Tobber

Itt káosz és felhalmozódó munkahegyek.

Este voltam másik dokinál, ott is jók a leletek egy kivétellel, de az megoldható hip-hopp...

Minden régebbi gyanú és bizonytalanság negatív.

Aztán hazafelé tkig áztam, mert olyan eső zúdult le az égből, mint évszámra nem. Korrekt zuhany, úgyhogy én már nem is fárasztottam magamat sietéssel, mert egy perc alatt csurom víz voltam. Úgyhogy hazasétáltam vizes póló-vizes haj-mosolyogva. :-) Szeretem az esőt!!! :-)) Utoljára akkor áztam így el, amikor Békától jöttem haza gyalog egy éjjel, azt hittem soha nem érek haza...

Pincsi jött este, söröztünk és meccset néztünk, ami kimondottan jó volt, aztán én szokás szerint bealudtam. (Nem, nem a vashiány miatt, a sör miatt.)

De örömmel nézem, hogy Pincsi sem bír reggel felkelni... :-)))

Ő is elutazik két hétre, úgyhogy konszolidált heteknek nézünk elibe. Lehet jönni hozzám lakni, ha valaki épp elhagyná a párját!! :-)

 

komment

süti beállítások módosítása