HTML

2006.05.25. 23:50 :: Tobber

Hej! Újra itthon!!! :-) Láttunk sok szépet, képtelenek vagyunk betelni a város szépségével, a skanzennal, a sokféle állattal (amiből 1-2-t nem ismerünk fel, lásd pl. Wolveline), Vasa-múzeum hajóstul, újraindított villamos, hering, homárszósz és lazac, stbstbstb.

Szuper volt, új emberként...

Bé sokat segít feldolgozni az időszakot, bár nem érti meg, hogy egyeseknek ezerszer el kell mindent mondani!! :-))))

Szerinte lánylelkű nem való hozzám... Most is írt lánylelkű smst, hosszút. Nem reagálok rá, nincs értelme!! És férfiak nem is fogják fel, hogy ilyenkor mit kell tenniük, írniuk... Néha tényleg azt hiszem, hogy butábbak... :-(((

Közben bejelentekezett varratottinges is, aki nagyon-nagyon gyönyörű és isteni hangja van, és most találkozni akar. (Anno egyik reggeli randinkra nem ért oda, mert elaludt, én meg akkor leráztam...) Nos, én ilyet ritkán mondok, hisz ha valaki olyan hülye, hogy engem akar, hát lelke rajta, de sztem ő túl jó pasi hozzám!!!! No, ilyet sem írtam még le...

'Meg' már aktiválta magát és lestoppolta a vasárnap estémet, bár azzal nincs tisztában, hogy előtte a hétvégén 11 órát fogok korizni!!! :-DDD

Pincsi is látott kipurcanva múlt vasárnap, egész jól fogadta, nomeg tetszett neki, ahogy korizom...

Hétfőre össze lett csődítve egész családom, ünnepelünk. Minek ezt ünnepelni?? :-(( Na jó, a család okés!! :-)

Majd még írok holnap, ha nem szakad a nyakamba az iroda!!!

 

komment

süti beállítások módosítása