HTML

2006.02.05. 22:22 :: Tobber

...és nagyon jó érzés reggel kávéillatra ébredni, előtte megkapni a fél liter vizemet az ágyba, kávé közben masszázs, utána a reggelirutin hideg vizes frottírtörölköző, hogy arcfrissítsek... Magyarul figyelmesség... Mmmmmm.

Ja igen. Megmutattam neki a 89 kg-os képemeimet. Hát, kb. negyed óra halk bammegezés, hűházás, hitetlenkedés. Aztán megállt előttem és komolyan csak annyit mondott, hogy ne haragudjak. Nem akart bántani, amikor ledundizott, nem tudta, hogy ekkora voltam. Azt hitte, hogy csak kicsit teltebb. Aztán ezt még vagy ötször.

Itt vagyunk fej nélkül tavaly nyáron. Balról a második én voltam akkor, brrrrrrrrr!!!

Most már igazán bizonyítani akarok, le akarok adni még egy tizest. Csak hogy magamnak megmutassam.

 

komment

süti beállítások módosítása