HTML

2005.11.06. 10:58 :: Tobber

Lakáskultúra: - Mi volt a kiábrándulás oka, amely az új lakás kereséséhez vezetett? Pokrivtsák Mónika: - Alapvetően a parkolás lehetetlensége, és hogy hiányoztak az olyan plusz szolgáltatások - például portaszolgálat -, amelyek megkönnyítették volna az életemet. Hogy úgy mondjam: kiszolgáltatottnak éreztem ott magamat. L: - Vélhetően az új lakásodat olyan frissen épült lakóparkokban kerested, amelyek mentesek az általad említett hiányosságoktól. PM: - Valóban az effajta lehetőségeket céloztam meg, s bizony nem volt könnyű dolgom, mert a minőség és az árak többnyire nem álltak arányban egymással. Míg végül barátaim bíztatására a Kleopátra házban kezdtem el kutakodni, nem eredménytelenül. Zárójelben megjegyzem, ez talán nem volt véletlen. Barátaim tudják rólam, hogy bolondja vagyok az egyiptomi kultúrának, de valahogy sohasem éreztem különösebb vágyat arra, hogy el is utazzak a nevezett országba. Alighanem ez is közrejátszott a választásban.

komment

süti beállítások módosítása