HTML

2005.09.30. 14:49 :: Tobber

Na jó, kialszom magamat, és majd leülepszik az egész...

Ezer kétség van, főleg azért, mert ott a réginő. Vagy én nem tudom pontosan, hogy mi van. (Bár drpr szerint sem stabil kapcsolat, amiben zsarolások, alkuk vannak, vagy a férfi így kommentálja le a nőt, de most nem ez a lényeg!)

Csak azt tudom, hogy 3,5 év után elvesztettem a munkámat, a pasim 5 év után úgy hagyott ott, hogy 3 hónapja nem jelentkezik (pedig nem volt köztünk szóváltás), gyakorlatilag cserbenhagytak, akikben bíztam (mármint pasi meg főnök), és akkor még azzal is nekem kell törődni, hogy egy férfi hogyan rendezi be a magánéletét? Legyen lelkiismeretfurdalásom, hogy olyan pasassal barátkozom, aki még lezár vagy micsinál egy másik kapcsolattal?? :-(

Nem lesz. Én tiszta lapokkal játszom. És véletlenül harcolok valamiért... Persze nem kullancsként. És veszik az adást, illetve jön vissza is adás, sőőőt!! (Bár saját bevallása szerint ő szúrt ki magának, nem én őt... Vagy hogy. Tényleg, a házbéli többi nővel magázódik, és alig kommunikál.)

Passz. Kivárok.

No, okos liezonszakértőnk belepistult egy pasasba, akivel nem tud mit kezdeni!!!!

 

komment

süti beállítások módosítása