HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Szitu

2022.10.17. 19:20 :: Tobber

Múlt héten (hat napos munkahét) 57,5 órát dolgoztam. A 48 helyett.

 

Ebből három nap betegen toltam az ingyen túlórákat.

 

Ma meglát egyik kolléganő, főnököm mellettem: jé, hát ma bejöttél dolgozni? Rég nem volt ilyen!

 

A bds krva anyátokat. Legalább ne a főnököm előtt.

 

Igen, mert otthon háromszoros a hatékonyságom, meg betegen dolgoztam.

 

Ebédnél kimentem a többiekkel, de fél szemmel a leveleimet válaszoltam, odajön az a vezetőnő, akinek millió szívességet tettem, pedig nem főnököm: jé, régen nem voltál ilyen lelkes, hogy ebéd közben is dolgozz, mi történt?

 

Hát az bazdmeg, hogy általában ebéd helyett dolgoztam! Rohadjak meg azért is, mert meg merem enni a reggelimet délben, gépelgetve?

 

Közben a menzeszgondokról meg a férjek fogorvosi bajairól kell sztorikat hallgassak, az alapmunkámtól is meggebednék, az újban elmaradásaim vannak 10-12 órás munkanapokkal is.

 

Hányok a kollégáktól, akik mindig rinyálnak a főnökeiknek, hogy meggebednek, én nem akarok ilyen lenni.

 

Már elgondolkoztam, hogy én hájpolom magamat túl és nem is drámaian sok a munkám? De a gépemen ott a szoftver, ami kimutatja…

 

Röviden: én ebből nem tudok jól kijönni.

 

komment

süti beállítások módosítása