HTML

Tavaszi divatok

2021.04.15. 14:31 :: Tobber

Az a helyzet, hogy a jó trendeket érdemes meglovagolni. Nekem nyilván nem a szálas-púderes vastag szemöldöktetkót, mert az van saját kiszeltündés. (Bebebe.)

Mostanában divat állatot örökbefogadni: totál megérte, egyik legjobb döntés volt az életemben. Sosem gondoltam, hogy ennyit lehet röhögni egy magabiztosan kajla macskán. Meg hogy mennyi emberhez lehet kapcsolódni vele, a héten a tréningen átsétált néhány a képernyő előtt, beszélgetést indítva. És valóban terápiás állat, jobb a kedvem csak ha ránézek is. Vagy 23 óra világbéke szunyókálás, vagy egy óra elmebeteg rohangálás, fogócska és váratlan helyekről kirongyolás, felugrás, szekrénytető-kád-kanapé-exatlon, harcos játék egy gumiegérrel, de leginkább velem. Elmagyarázza, mit akar, nagyjából már megértem. Ha nem, akkor jobban artikulálva kiabálja és látszik rajta, mit gondol a szolgájáról. Ez egy négy kilós ragadozótól irtó cuki, megemelem, kipakolom a mosdókagylóból, fertőtlenítek és megyek tovább.

Aztán trend a minimalista-kacatmentes élet: mondjuk ebben erős nem vagyok, de látványosan fejlődtem az elmúlt két évben. Oké, még van mit, főleg a hobbim terén, sokféle felesleges, de gyönyörű alapanyagom van, szerencsére maroknyiak, a teljes készletem elfér egyetlen fiókban. Mázli, hogy nem szekrényeket gyűjtök.

Gyerekkorom után újra divat a szobanövény és balkonládák. Hát erről a végtelenségig lehet beszélgetni, meg új növényeket vadászni. Mondjuk kicsikoromtól mindig vannak növényeim, szeretem a hagyományos chlorophytum-vitorlavirág-pálma-karácsonyi kaktusz könnyen tarthatókat, de most beszereztem pár kihívásosabb fajtát, aztán lassan jön a terasz is.

Organikus ételek: itt a környéken egy salátázó nagyon finoman főz is. Nem biztos, hogy diétás, de az egészséges étel illúziója megmarad. A pénz a SzÉP-kártyámon garantáltan nem.

komment

süti beállítások módosítása