HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Karanténmegszakítás a 94. napon

2020.06.16. 13:23 :: Tobber

Ne dőljetek be a hajstruktúra-regeneráló samponoknak! Vettem Olaplexet, hátha attól nem viszket a fejbőröm.

De viszket.

Ellenen rendbehozta az eredeti struktúrát. Plusz a pára. Szóval full sprőd hullám a fejem, kösz.

---

Tegnap szabin voltam, így 3,5 napra jött át Kócos.

Annyira kisigényűek vagyunk! :D Együtt főzünk. Átvettünk pár algoritmust a Rubik kockához. Át szokott hozni egy társasjátékot, mert imádom, na ezt vett nekem szülinapomra. Annyira örültem, mint gyerekkoromban a Rubik mágikus köröknek. :D Meg a kertből málnát. Annak is.

---

Aztán cimbikkel lebeszéltünk egy nyitó kertipartit, végre látjuk egymást negyed év után. Bingo. Négy órát tombolt a vihar Pesten.

Bocs mindenkitől.

Benti parti lett azért, felköszöntöttek, kaptam tortát, virágokat. Azt hittem, Bé állít kihívások elé a csodás hortenziával, de kapott egy társat (a hortenzia, nem Bé) : azálea. Na, azt is munka lesz életben tartani, de nagyon szépek egymás mellett.

---

Találtam a postaládámban egy levelet, benne két cuki maszkkal. Egyik kreatív lány meglepett, de édes!!!!!! :)

---

Bementem az irodába egy napra körülnézni, semmi nem változott negyed év alatt.

Természetes akkor ömlött az eső. A Jóisten nem akarja, hogy kijárkáljak.

Elintéztem két papírt, small talkot a berendelt főnökömmel, más alig.

Egy ismerősnek adtam a drótot, melyik út üres, hol áll a dugó, 35 perc volt bejönni, ez elég korrekt (mondjuk éjjel 15 alatt érnék haza. A tömegközlekedéssel 60).

VISZONT mindez 7:05-ös indulással, később szopacs. Szóval 5:45-kor keltem. Néha akkor fekszem le. És az esti spanyolomat áttették hetes kezdésre, ma tuti lemondom bealszom.

---

Miután bent volt végig a recepciónk, DE nem volt hajlandó (mfv????) átvenni a csomagokat, az Alinál meg nem lehetett címet változtatni, így sétáltam egy fél órát, hogy elhozzam az alapanyagaimat a postázócégünktől.

Ne képzeljetek sokat: kb. 4 tejesládában volt a sokszáz fős irodaházunk teljes adagja. Ezt tényleg nehéz lett volna a recinknek eltenni valamelyik töküres irodában vagy tárgyalóban?

---

Tegnap klímát tisztíttattam, két hét múlva macskahálót festetek újra. Lassan-lassan elindul az élet.
Nem kéne elsietni.

komment

süti beállítások módosítása