HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Nyüzsgős hétvége

2020.02.10. 14:46 :: Tobber

Pénteken a szokásos tanulás-epilálás. Szombat reggel olyan csodás napsütéses tavaszra ébredtünk ébresztett az óra, hogy majdnem szkipeltem az iskolát, inkább egy pokrócban kiültem volna olvasni a madárcsicsergéses teraszra.

Erőt vettem magamon, jól tettem, végigkacagtunk négy órát. Nagyon jó tanárunk van, kedves csapat jött össze, kihozzuk a legjobbat a napból. Becsülettel gyakoroltuk a nyelvtant, de szándékosan abszurd válaszokat adtunk, és ez minket elszórakoztatott. A tanárral együtt, szerencsére.

A szünetben a napsütötte Andrássyra sétáltunk ki kávéért, utána a Hősök terén csodáltam egy naptól csillogó helikoptert. Aztán gyakorlatilag nem volt hely a Fressnapfnál, szóval a macska nem kap új almot holnapig.

Aztán jött Kócos és cuki volt.

Reggel átvitt Békáékhoz Papírkutyussal játszani, aki irtó cuki és okos nagyfiú már! Meg együtt ebédeltünk egy finomat a PKK-kal. Aztán IKEA gyorsan, mert a mosogatógépem tejüveggé változtatta a vizespoharaimat, DM, majd felkaptam a kocsit és elvittem Anyut táncolni. Ő havernőzött, én négy órát táncoltam, azaz a bal térdemmel már csak imitáltam a felugrást, nagyon fájt. Régi ismerősök, zenészek, táncosok, mínusz kilók ránkfért.

Így szeretem a hétvégét.

Hajnali egy előtt aludtam el, 6:30-kor keltem, szóval elég hisztis vagyok, munka után végül I-hez megyek fel, iszunk egyet, még nem láttam a felújított kecót. Illetve talán próbálok beszélni vele, hogy mi kell és főleg mi NEM egy nőnek, mert feminista szemmel már túlzás, amit csinál (nem velem) (és igen, a lány is így látja). Szeretjük és nem jó irányba tart...

Este kvíz a fiúkkal (el ne felejtsek kérdéseket fotózni, mert legutóbb is fejből irogattam később körbe), aztán taxival haza, másnap 6:30-as kelés.

Kedden irtó sok tanulnivaló és lecke van munka után, meg vennem kell almot, meg lámpát a fürdőbe, villanykapcsolókat, mert Bé apukája megszereli nálam. Cserébe kinyomozom, mi a kedvenc sütije. :)

Szerda tánc, csütörtökön megint tanulás, epilálás, takarítás, pénteken Valentin-nap, tehát Kócos, aztán szombaton suli, aztán visszajön Kócos (felajánlottam, hogy kap egy kulcsot a lakáshoz, mert csak valami sporteseményre ugrana el, amíg az iskolában vagyok, de aztán zavarbajöttem és gyorsan hozzátettem, hogy majd délután visszaadja :D), vasárnap meg remélem, tudok végre kreatívkodni, mert millió rajzból nem manifesztálódik semmi.

Na most kimegyek a pékhez pogácsáért, mert éjjelig éhenhalok.

komment

süti beállítások módosítása