HTML

Nem akarok dolgozni ma

2019.12.11. 13:06 :: Tobber

Ebédelni senki nem ér rá, szal szendvicsevés közben irogatok a gépemtől, amíg lefutnak az adatok.

Felfedeztem a tüntetés fotóin szüleim egyik barátját. Merthogy szüleim barátai értelmiségi emberek, ott volt a helyük. Szeretem őket, jófejek, irtó okosak, meg viccesek is, az egyiket ma a facebookon láttam viszont egy ovis csoportnyi gyerek körében, Mikulásnak öltözve. (Bár a szüleim is értelmiségiek, az elmúlt két hétben 8x voltak hangversenyen, koncerten, mégis a színházláz elkerüli őket. Nem értik az elvontabb fogalmakat, a szimbólumokat, ami nekem rém fura, merthát mégiscsak irtó olvasott emberek.)

---

Annyira ciki egyik kollégánk, hogy döbbenet, miért tartottuk meg. A többit nem merem ide leírni...

---

Viszont végre tiszteletbeli tagként tartozom az egyik szervezethez, úgyhogy kaptam karácsonyi kis ajándékot. Apróság, de irtó jólesik.

---

Felpörögtem a munkától, bevásároltam kreatívkodós alapanyagokat, mert az okoz boldogságot (meg 30 000 Ft-os cipő helyett 300 Ft darabja), otthon ránéztem a spanyolra és pánikolva konstatáltam, hogy nem tudom, hogyan kezdjek hozzá, könyv, vagy munkafüzet, vagy jegyzeteim, pdf-ben jópár könyv, legalább négy teljes sorozat hanganyag A2-B1 szinten. Áááááááá!!!! Nem is bírtam bealudni hajnalig. :D

komment

süti beállítások módosítása