HTML

Mikulás

2019.12.06. 10:46 :: Tobber

A mozgólépcsőn sok-sok Mikulássapkás ember jött szembe. :)

---

Anyukámmal minden kedden és pénteken összefutok a villamosánál, megy sportolni. Utána öt perccel felhív ma:

-De hülye anyád van, a Mikuláscsomagod nálam maradt! :D

---

A laptopom tele volt Miku-csokikkal, mire beértem.

---

Este körbejártam a sötét open space-eket, kirakosgattam az én csokijaimat, összefutok egyik gyakornokunkkal:

-Csak nem te is Mikulás vagy? :)

---

Nagyon nyúztak, hogy este menjek el egy projektzáróra, amihez semmi közöm. Ha csiniben lettem volna, talán megyek is!

---

A projektben az egyik lánynak gyorsabb a gondolkodása nálam. Juj, de furi ez itt.

---

Az ablakaim nappali fényben úsznak, fent van a három fényfüggöny. Meg a függöny.

Székreállva szerelgettem, nyilván a macska is felkuporodott a lábamhoz, alig féltem, hogy rálépek! :D

Nagyon szép a szoba, imádom!

Csak pont egy órányi pakolás hiányzik a rendhez, de tegnap is későn értem haza, csak takarítani van erőm, hulla vagyok. Pont most, amikor bele kéne bent húzni, ezerrel!

Azaz gyanúm, hogy a két gyógyszer tompít le, de visszavettem az adagból. Hát, nem tudom...

komment

süti beállítások módosítása