HTML

Morzsák

2019.10.29. 13:09 :: Tobber

Pénteken színház előtt maradt időm beugrani a Biohairbe. Kissé jobban megvágta, mint akartam, de szemüveg nélkül semmit nem látok. Mindegy, jól néz ki, csak ebben a párában 24 órán belül 3x húztam ki és kanyarog össze-vissza.

Viszont nem volt időm otthon hajatmosni előtte. És nekem nagyon fáj a fejbőröm, ha mossák a hajamat. Mindig. Annyira utálom, nem tudok vele mit kezdeni, nem használok fixálót, ha lehet, semmi nem ér hozzá, mégis.

A Uriage érzékeny samponnal mosok, egyelőre a pénztárcám sem értékeli.

Kiderült, hogy a fodrászcsaj kiválasztott és külön engem kért, mert egész nap férfi hajakat kellett vágjon, láthatóan élvezte bodorítani az enyémet.

És mivel olyan fejem van, hogy mindenki azonnal megoszt mindenfélét velem, hát elmesélte, ahogyan a gyerekek rátaláltak a kedves nagynéni gésagolyóira.

---

Egy kolléganőmtől kaptam a hajolajából, félek használni...

---

De én is vonzom az ilyen sztorikat, tegnap későn odaszédelegtem a non-stop pékhez, éhenhalok. A jóképű harmincas mondja az árat, nyújtok egy marék aprót, hogy "kivenné nekem, ha megkérhetem?". Hát, somolygott, míg távoztam.

---

A pénteki színház szuper volt Csoma Judittal, nagyon szeretem azt a nőt, kár, hogy alig játszik.

Utaztam már vele a földalattin, de nem mertem hozzászólni.

Celebspotting: ma reggel Gálffi László jött szembe, őt sem merném megszólítani.

(Kicsi a világ: Anyu ma a saját nővérével futott össze a Deák káoszában.)

---

Szombaton hajnalban felkeltem, majd rájöttem, ha így folytatom, kidőlök, visszaaludtam délig.

Takarítás, stb., jött is Kócos. Annyira édes pasika! Hozott finomságokat, sütött reggelit, kényeztette a macskát.

Ejj, de igaza volt Müzlinek, hogy naponta legalább 2x15-20 percet rá kell szánni (a cicára, nem Kócosra), mert meghálálja. Nagyon sokat fejlődött, a kis suta, tenyeres-talpas kóbor felnőttből egy szelíd, simulékony, nagydumás cukiság lett.

---

Vasárnap társasoztunk a cimbikkel, bárcsak több napból állna a hétvége, mert így pihenni nem marad idő.

Tegnap már helyettesítettem, sok munkám volt. Főnököm meg is köszönte a szépséges anyagot, amit összeraktam, így gondolta.

Kaphatnék több hasonlót (feladatot és visszaigazolást is), nagyon szerettem.

Most is összerakok épp egy anyagot, az is izgi.

Hazarohantam, majd vissza az esőben, kvízeztünk a fiúkkal egy hatalmasat, imádtam (=jó voltam. Az marhára frusztrál, ha nem tudok valamit. Főleg, ha spanyol vonatkozású).

Ma végre pihennem kell, azaz hajat festeni, epilálni, bevásárolni, holnap iszogatunk egyet a kollégákkal, aztán a következő napokban szeretnék az alkotós workshopizére készíteni pár érdekességet.

komment

süti beállítások módosítása