HTML

Morzsák

2019.07.17. 14:19 :: Tobber

Megnéztem a holdfogyatkozást. Olyan, mint a fogyó hold, csak homályosabb (mondom, kéne új szemüveg). Mutogattam a macskának (nem vagyok bolond, csak beszélek hozzá :'DDD), de ha felmutatok, tuti talál egy hangyát a földön és azt szuggerálja.

Próbáltam olvasni, mert SOS vissza kell adnom egy könyvet, erre bejön a hálóba, paskolgatja a combomat és fejhangon visít, hogy menjek ki vele. Oké. Étel-ital-tiszta alom van, ajtó nyitva, hogy kijárkáljon, játékokat dobálom, letojja, majd basás elégedettséggel lekucorodik két méterre, a nappali közepére és elégedetten nézi, hogy ott olvasok tovább. Amikor az ágyban is látna.

Van egy jól funkcionáló szivató-gén benne. :D

---

A hajam röviden, ebben a párában és az új csodaizével beszárítva egy óra alatt randa hullámosra ugrik, kéne egy jó hajfixáló. Van ötletetek?

---

Az elvonulásunk óta nem nyúltam a kreatív eszközeimhez. Mindig ez van. Amint rájövök egy technika alapjaira, trükkjeire, onnantól nem izgat az egész...

komment

süti beállítások módosítása