HTML

Ma

2019.03.11. 22:07 :: Tobber

Köszi, Béká, reggelre érkezett Mydeton a helyi drogelosztóba, így nem bkv-ztam fel a hegyre. :)

3 órát aludtam az elhúzódó szélvihar miatt, ilyenkor pláne csikorgatom a fogaimat, az állkapcsom vibrál minden érintésre.

Nem is tudom, hogyan toltam le a napot.

Aztán Gével beültünk egy kávézóba, elmesélte a szakítást. Átéltük már párszor, elképeszt, mennyire hímsoviniszta fax az én generációm legtöbb tagja.

Meg hogy ilyen talpraesett szép nő miért dől be nekik.

---

Napokig szemeztem Thomas Sabo meg Pandora ékszerekkel. De nem is nemes alapanyagokból pofátlanul drágák! Egy vékony karlánc tizes, ezresnyi rózsakvarc golyó karkötő 20 000, centis charmok rá 10-40 000 Ft. Ejj!

Ékszeraukciókon száz éves ezüst műremekeket találni ennyiért.

Szóval inkább bementem a Helyi Bizsuba és töredékért szétvásároltam magamat.

Macseknak vettem nedvestápot, mert őszintén szólva túl sokat fogyott a diétája alatt. Aggódnék, ha nem fogócskáznánk, fociznánk végig fél estéket, de jókedélyű, játékos maradt.

A mai szénhidrátszegényebb étrendem egy nagy rántotta, narancs, saláta, fél cs.mell fetával, kis rizzsel, mert olyan jól beosztottam, hogy elfelejtettem megenni a másik felét később. Vacsi sajt, magos kenyérrel, tudom, elbaxcsiztam, de hiányzott a CH, nem bírom a stresszt ennyi nélkül.

 

komment

süti beállítások módosítása