HTML

Izgi

2019.02.15. 13:51 :: Tobber

Az ablak alatt húzott el nagy mennyiségű rendőrautó nagyon gyorsan, el is kapták a pasast.

---

A cimbik ma is bemennek estére a városba, de a hétre már kimaxoltam őket. Kedden hívott is I, aki aztán nem a panaszkodás bajnoka, hogy tök elege van T despotizmusából. Én fel sem veszem, apám ugyanez az alkat.

És még lehet, hogy vasárnap este is találkozunk.

Ennyire azért még én sem vagyok szociális. :D

---

Megyünk újra Katonába!!! :) Hónapokig köhögök telente, április végi előadásra mertem jegyet venni. Próbaidőn vannak nálam a Két Korea, Faust I. és hasonló borzalmak miatt, mondjuk őket meg nem izgatja, fél nap alatt eladják a teljes havi ülőhelyeiket.

---

Bejelentkeztem a maradék dokikhoz, ami még elmaradt tavalyról, meg intézem a jogsit, már csak Fityfirity bácsival kéne megbeszélni az újabb lakásátalakítást, de mindig délutánra jut rá időm, ő meg őőőőő nehezebben kommunikál a nap múlásával... :D

---

Pörög az új munkacsoportom. Végre látom értelmét valaminek. Izgalmas feladatok, reális célok.

---

Ja igen, hivatalosan a céljaim közé is bekerül, hogy tyúkanyózhatok a pártfogoltjaim fölött. Amiért egy fillért sem kapok persze, de eddig gerillában csináltam, legyen már formába öntve.

---

Egyik új ambíciózus kolléga kifejtette, hogy velem dolgozna a jövőben, ha saját cége lesz, mert imádja a talpraesettségemet...

---

Egyik elbúcsúztatott vezetőnk bejött szerdán, és hozott bonbont, virágot köszönetképpen a sok segítségemért. Megint pityeregtem. :D

---

Másik vezető rám akarja sózni a jelszavait, nyugodtan intézhetem az ügyeit. Nem igazán szeretném. :D

---

Ma kondi, új fürdőbútor rendezgetése, holnap szépülés, majd Kócos reggelig, némi spanyol, talán tánc, talán kori, darts, majd alakul.

komment

süti beállítások módosítása