HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Fact 2

2019.02.06. 13:57 :: Tobber

20 éves a jogsim.

Most készíttetek újat.

(Fel is csesztem magamat, mert az adómból fizetett háziorvosomnak, aki a legnagyobb betegségeim alatt is tojik velem foglalkozni és megvonja a vállát, annak 7 200 Ft-ot fizettem egy igazolásért, amit egyetlen, pulcsin keresztüli vérnyomásmérésért megírt. EKG-t, leletet a műtétre magánban végzettet vittem, a kérdőíveket magamnak töltöttem ki, kétszer rákérdezett, hogy mindig hordom-e a szemüvegemet (mínusz ötös. Ja!).

Igen. Ő adja meg az időszakosan totál zavaros és alig látó apámnak is két évekre.)

Szerintem 30 000 km-t sem vezettem életemben, de szeretek vezetni. Egy 15 éves jó erős toyotám van, szuperul gyorsul. Néha elgondolkozom, hogy lecseréljem fiatalabbra, de annyira tökéletes hozzám...

komment

süti beállítások módosítása