HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Hm

2018.08.27. 13:48 :: Tobber

Mindenki tegyen a nehezen megállapítható nemű gyerekére, állatára kék/rózsaszín masnit, ruhát, megkülönböztetést.

Oké, hogy a nevéből, viselkedéséből nem derül ki, meg elég vagány a cicám, de most az orvosa is kandúrnak nézte.

Mint kb. mindenki.

Pedig olyan kicsi!

Van egy lazacszín nyakörve, csak leveszi magáról a minifejű.

Ma (még szabin vagyok) megkapta az emlékeztető oltást, fültisztítást, aztán szétpánikolta az utat, és mivel Anyuék előtt jöttem el, eldobtam az utcám végéig. Anyut. A macskát csak otthon dobáljuk.

Apám ugye néha kifejti, hogy őrült vagyok, meg baromság volt (=ki fogja etetni, ha elutazom. Nagyjából 20 rajongója van, megoldom), de egy fotó nem érdekelte, most kijött végre megnézni. Megállapította, hogy ronda. De kedvesen, mosolyogva. Sztem kezdi elfogadni, egyébként meg szép arcú cirmos, na mindegy.

 

komment

süti beállítások módosítása