HTML

Kudarc hete

2018.04.14. 12:35 :: Tobber

Nem akartam senkit megbántani a véleményemmel.

Egyébként túl sok ay összefüggés a környezetemben a hoaxoldalakat megosztók, a gyógyító kristályhívők, az orvosok nem tudják, mert a dietetikus jobban ért hozzá emberek és a jobboldaliak közt. Nem lep meg.

Mi, másik oldalakon állók vagyunk hülyék. Elegánsan rájukhagyjuk (bár tegnap a dietetikusosnál bedobtam, hogy hívja fel a biokémikus apámat és tisztázzák. Valahogy nem akarta. A tudomány az ellenség, az alternatív gyógyítók is profin hülyítenek. Topmenedzserünk.), ők meg nyíltan osztanak ki.

A bugyuta seregeknek nagyobb a hangja.

Szal kudarcok.

Ma leléptem a spanyolról 2 óra után.

Nem az én szintem. Profin elragozok bármit, tökéletesen használom az igeidőket, már a kötőmód múlt idő is kezd tisztává válni.

De nem értem. A beszédet, a mondanivalót nem bírom egyben értelmezni. Nem megy. Ma a születésszabályozásról beszéltünk, társadalmi gondokról. Már aki tudott. Én hozzátettem pár megjegyzést.

De nem ezért tanulom!

Beszélgetni akarok. Összefüggően. Szórakozva, nem erőlködve.

Nem vagyok bölcsész, elakaszt a képességeim hiánya.

Visszalépek B1.1-re. Ha van rá lehetőség.

Kudarc a választás.

A lakás dráma. Egy nm helyen nem lehet leülni. Lefeküdni. Csupasz égők. Egy hete!

A bácsi most is tolja, por, foltok.

Minden hatalmas zsákokban. A samponom, tamponom.

A tárgyak 75%-t kidobom. Igaza van Békának.

Szombat, tánc óta kétszeres a térdem.

Stresszel ez az angolfordításos xar, főleg ahogy a cég tavaly sértően elutasított az angol továbbképzésnél.

Azok mehettek, akik helyett most fordítok.

Kollegina megint beszúrt egy passzívagresszívat, aztán kiszólt a konyhából, miért nem megyek ebédelni. Mert nagyon bőgtem.

A kocsim Bamako rally célállomás állapotban. Hat napja mostam le. Virágpor, madárszar.

PMS-em van.

 

komment

süti beállítások módosítása