HTML

Valami rosszat tehettem? :D

2018.02.07. 09:50 :: Tobber

Kicsit elegem van. :D

A tegnapi pasika nem volt valami nagy tehetség.

Este kiírták, hogy reggel 7-8 óra közt lesz áramszünet. Hát ha van rossz időpont, ez az.

8-9-re járunk dolgozni, indulás előtt nincsen fűtés, melegvíz, hajszárító, hajvasaló, villany az ablaktalan fürdőben, nyitott ajtónál félhomályban tamponcsere, smink nuku ééééés a legdurvább: nem működik a kávéfőző. 6:30-kor gyorsan lenyomtam két kávét a termoszba.

Aztán BKK főcím: nem jár a metróm üzemkezdés óta, nem is tudják, meddig, a kommentek szerint minden alternatív útvonal fél óra várakozás ÉS heringek. 50 buszt vontak el más vonalról, hát az édeskevés.

A fél város/agglomeráció elesett, tömegközlekedve, autóval egyaránt. (20 000+ főt szállít az M2 óránként csúcsidőben. Utánanéztem, napi utasszám 451 000 fő. :O )

Újratervezés.

Az appon megnéztem, akkor állhatott be egy taxis, épp arrafelé járt, gyorsan lecsaptam rá még úgy meztelenül. Mármint az appon a fuvarra. Felkapkodtam a ruhámat, már ott volt.

Elkerültük a kritikus helyeket, nagy ívben kerültünk. Remélem, ismét a kb. 3 mm hó okozott gondot, mint a nedves falevelek 1,5 éve.

komment

süti beállítások módosítása