HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

.

2017.11.26. 20:41 :: Tobber

A mentettet posztolta, bocs, mindegy.

Béká szerint nem ettem és csak az a bajom, más 25 g CH-t sem eszik naponta, de ettem sajtot.

Kivagyok, na. Tudom, idő, blabla. Dehát ez egy fantasztikus kapcsolat, tizedilyen szarokat látok működni. És van pofájuk beleszólni. (Kollégák, mielőbb bki magára veszi!)

Egyre mélyebben vagyok.

Közben lemondtam a tegnap esti táncot, bőgtem nagyon. Ma csak két órát úszni, szaunázni mentem I-vel, G-vel. Bőgve érkeztem, biztos örültek nekem.

A Fotóssal beszéltük le a délutánt: eltűnt. Menjen a fenébe, ez hiányzott!

Rosszfiú 3 hete mondta, hogy vmi barátnő miatt eltűnik. Nem láttam fél éve, oké. Erre ma rámír, hogy bocsássak meg neki, napok óta csak rám gondol. Hívjam fel, írjak rá.

Pontosan tudja, hogy a kedvencem volt, ha volt valami két éve köztünk, hát az több, mint barátság. De nem fogok ugrani.

És ilyen üzenetet mástól várok.

Előkerült Judós2, mondom KETTŐ, tavalyi liezonom véletlenül a legjobbkor, még szebb az exnél is. Ma már randit akart. Nincs kedvem semmihez, megy külföldi versenyre, talán utána.

Inkább sírok ma is.

 

komment

süti beállítások módosítása