HTML

:D

2017.09.14. 15:28 :: Tobber

Jaj de röhögök!

Anyu ma felugrott valami papírért hozzám, megkértem, nézze meg a cirkómat, valami nyomásgond lehet, rendszerint leáll. Judós3 a lakásban lesz, visz is neki levest.

Aztán a srác hívott telefonon, hogy Anyu nálam, Judós3 elmegy az anyjáékhoz medencét szerelni.

Dehát este megyünk Kispestre, miért nem akkor?

Hú, jó ötlet, megbeszéli a szülőkkel.

Telefon letesz, dolgozom tovább.

Judós3 újrahív, hallom, az utcán jár.

Te, nehogy megharagudjál, de bemehetek hozzád az irodába?

Őőőő, persze, mi a baj?

Hát, én nagyon szeretem az anyukádat, meg minden, de ott téblábol a lakásban, meg bogarászik a cirkóval és közben folyamat szidja az apukádat, meg panaszkodik, én meg csak állok ott, mint egy faszent! Annyira ciki volt, hogy inkább ráírtam anyukámra, hívjon fel valami gagyi indokkal, hogy elmenekülhessek!

:'DDDDDDDD

Hát ja, Anyu néha sok (de cuki!!), Judós3 anyja meg profin kapcsolt (a srác utána elmagyarázta neki), képzelem, mit gondolhat most Anyuról. :)

Beült a kávézóba, wifi és isteni kávé van. Leugrottam öt percre, kiderült, hogy Anyu el is rontotta a cirkót és egyáltalán nincsen melegvíz a melegvíz csapban, gyorsan kihívott egy szerelőt és megkérte a fiút, hogy nehogy elárulja nekem!

Itt már potyogtak a könnyeim a nevetéstől! :D

Várom Anyum hívását a témában... :D

komment

süti beállítások módosítása