HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Elég már

2017.09.13. 16:31 :: Tobber

Munka után Judós3-mal megvettük a megrendelt ruhát, szereztünk kávét, már Vörös Riasztás volt érvényben, kiválasztottunk öt szemüvegkeretet a kb. száz felpróbáltból (ti tudtátok, hogy neon ellenfényben az összes(!) keret ugyanúgy néz ki formára, színre, majd aztán a rendkívül előnytelen fényben tippelgethetsz, melyik áll a legkevésbé bénán?), ma visszamegyek kontaktlencse nélkül dönteni.

Mert ugye lencse nélkül egyáltalán nem látom magamat, a lencse viszont megváltoztatja a szem formáját, aminek vissza kell állnia, mire az optometrista megméri. Tehát két napos program, plusz az elkészítés.

Legalább Anyuval csavargunk egyet, ma ő jön velem.

Aztán este a sráccal nyugiban, békében, majd ír a nővére, hogy a feltett posztja helytelen nyelvtanilag, írja át és milyen béna. Nem, nem az, felszólító mód E/2 lehet olvasd és olvassad is, akkor visszaírt, hogy oké, akkor nem hangzik jól. Erre már ugrottam, tudta, hogy nem az egyébként diszlexiás kisöccse fogalmaz így, hanem én, és talán elolvastam annyi könyvet, amennyit ő a plázábamenet nem látott a kirakatokban, szóval sajnálom, ha a külvárosi olvasatlan lányka nem hall a környezetében szép beszédet, grrr, de bögyömben van a csaj az állandó kioktatásaival. Aztán körbekérdezett, van, aki szerint fura a hosszabb, ezért átírta végül: totál helytelenné. Grat.

Aztán lehiggadnék, szerkesztem neki tovább a szövegeit, küldök anyagot a messengerére, látom, levelezett valakivel. Csak mellesleg rákérdeztem, ki/miért, erre ugrott: egy állást ajánlottak fel neki, de az úgysem lenne jó, mert ők tuti nem úgy akarják, úgyhogy vissza is utasította azonnal. Miiiii???

Napi tízszer felhív, mióta nem dolgozik (nem, a héten nem kezdett a köhögős taknyossága miatt), de ezt nem beszéli meg? Miért utasítja vissza, amikor alig van bevétele? Nem. Akarom. Én. Eltartani.

És vajon miért nem mesélt róla? Na ezen húztam fel annyira magamat, hogy hajnali kettőig balhéztunk, hogy akkor vagy összekapja magát, vagy költözhet haza, nem fogom eltartani!

Hú, de mérges lettem!

Reggel már a nyomomban járt, bekísért dolgozni, bedobtunk előtte egy finom kávét, elcipelte a nehéz futáros csomagomat, átment az általános iskolájába, mert olvastam, hogy a judó kezd a vérkeringésbe kerülni, hátha érdekli őket, azonnal kaptak rajta, mehet a szülőikre és hirdethet különórát. Leegyeztette a régi edzőjével, hogy ő adja a szakmai részt. Szívhez szóló levelet írtam a kávézónak, ahol ma próbanapja lett volna, hogy lázas/náthás, ez úgy meghatotta a csajt, hogy felhívta, mehet hétfő reggeltől! Közben válaszoltak a filmforgatás statisztás jelentkezésére is, plusz az edzettjei: tele a naptárja pénzt hozó munkákkal.

Na.

komment

süti beállítások módosítása