HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Hétvége

2017.06.04. 14:17 :: Tobber

Szóval 3 napos bicajtúra, apa a túravezető, családi barátok, stb.

Én meg a bázis hotelban pihenek végre.

Tegnap levittem Judós3-t a találkozási pontra, megkávéztunk, majd átjöttem a nyugati medencébe.

Kifeküdtem a Balcsipartra napozni, tanultam sokat.

Hazajöttek, felmentünk jacuzzizni, ott találtuk a huszonéveseket, romantika off.

Majd magunkrahagytak, annyira bejött a pink alapon kék mintás fürdőruhám neki, hogy visszavonultunk, a szobában ragadtunk.

Majd kicsíptük magunkat, a többiek focit néztek, mi elmentünk a koncertre, nyári este, Balaton, romantika.

Vacsiztunk a sétány teraszán, amikor a többiek megtaláltak minket. Sétáltunk, fagyiztunk, aztán ez a ruhám is bejött Judós3-nak.

Reggel konszolidált reggeli, majd az épületben lévő szuper kávézóban folytattuk: megint ránktaláltak.

Ők el, én azóta tökegyedül élvezem a tűző napot a tetőteraszon a bikinimben. Néha bevonulok az árnyékban lévő jacuzziba relaxálni. Van még sóbarlang, szaunák, gőz, és végtelen nyugalom.

Ötre jönnek, addig egy hajmosás, hideg ásványvíz szerzése és a visszaható igék felszólító módú ragozásának tagadásbéli gyakorlása, mert tagadásban másképp ragozzák, áá!

 

komment

süti beállítások módosítása