HTML

Judós3

2017.04.18. 12:40 :: Tobber

Nyilván senki nem tökéletes. Nagyon mérlegeltem, mit is akarok tőle és mit kell, hogy elfogadjak.

Kontra:

Nem bízom meg benne. Imádják a csajok, el is jár az éjszakába, van, hogy megyek vele, van, hogy nincs 40 évesen túl sok energiám hajnalig inni.

Volt, hogy már kamuzott, mit is csinált, mert később mást állított. Feltételezem, ha nem járna tiltott utakon, nem kamuzna (azaz pasi, néha akkor is kamuznak, ha nincs okuk, ááá!).

Az egyetlen huszonéves, akit annyira nem érdekel az okostelefon, hogy van egy összetört retro darabja, amin nem képes fogadni és indítani hívást, sem smst, net csak wifiközelben van. Ergo elérhetetlen, ha ő nem akarja, persze ezt egyébként is meg tudná oldani, de így irtó idegesítő. Nem vagyok nagyon control freak, de hadd érjem el már, ha szeretném.

Tegnap vitáztunk, hogy heti 6x a munkahelye környékére akar kondizni járni, míg én 3x járok az én környékemen, tehát akkor sem lennénk együtt munka/suli/barátok után. Nyilván nem tetszik. Bár egyelőre mindig a nyakamban lóg, imád velem lenni, jönni-menni, akár bevásárolni, vagy a haverjaimmal társasozni, főzést, mosogatást átveszi, csak beszélgessek vele. De az hat estét jelent külön... Nyilván nem kell mindig együtt tölteni a szabadidőt, de nem bízom benne.

Nagyon rosszul bánik a pénzzel. Engem nyilván a szakmám miatt idegesít a dolog, de segítséget kért, beosztottam és felcímkéztem neki, miket hogyan osszon be. A rezsi felét a beköltözés napján odaadta, így egyeztünk meg, ma övé a nagybevásárlás és a kávébeszerzés. Nem állítom, hogy nullára jövünk ki, mert irtó sokat eszik és főtt ételt kíván vacsorára, én meg két szelet sajtot magokkal és facsart naranccsal, ezen még agyalunk.

Pro:

Nagyon szép szeretetnyelve van. Én ilyen pasit, de hasonlót sem láttam soha, nemhogy velem járna. (Igen, állítólag járunk.) Nincs óra, hogy ne mondana valami szépet, köszönne meg valamit, vagy fejtené ki, hogy mennyire imád velem lenni. Mondja nekem, mondja a szüleinek, barátainak is. És ez látszik is rajta. És érint, és bújik, és puszilgat, és folyton a kedvemre tesz, egy nap alatt annyit kényeztet, mint az exélettársaim egy hónap alatt sem. Ha csak olvasgatunk is a mellkasán kell feküdjek (jaj, de szép az neki! :D), bújós kiskutya, mondom én.

És igen, ezért a tulajdonságáért akarok vele lenni. Figyel a mozdulataimra, azonnal utánajár, ha duzzogok, nincs veszekedés, pedig ő is elég hamar felk.rja magát temperamentumos fajta. Anyunak (70) mesélem, felsóhajt, hogy neki sosem volt ilyen.

Nyitott, kompromisszumkész, házias, nagyonis.

Rendkívül szórakoztató pasika. Nem okos. Nem művelt. Nem érti sokszor az életet. De annyira jó humorérzéke van, azonnal poént talál minden helyzetben. Én egész nap röhögök vele. Örülök, hogy velem van.

Hasonló elfoglaltságaink vannak munka után, kondi, olvasgatás, jövés-menés, barkácsolgatás, sorozatok, barátok, család, érdekli, amiket mutatok neki (ehhe).

Csodaszép teste van, ahogy fúrt a teraszomon félmeztelenül, hát mint egy Cola reklám a nyolcvanas években. Helyes a pofija is. Irtó erős, simán felkap, ha lusta vagyok az ágyig elmenni. Vagy felkap, hogy megpusziljon, amikor a haverjával elindulnak valahová.

Bemutatott a cimbiknek, ők is bírnak, cuki huszonévesek. Látom, hogy irogat nekik rólam, fotókat küld, mutogatja nekik, mit kapott tőlem.

De főleg fantasztikus és rendkívül potens szerető (igen, láttam már pár huszonévest. Náluk is jobban). Amit nem is tud, azonnal megtanulja és hasznosítja legközelebb. Hétvégén erotikus monopolyztunk, übercuki volt, a cimbik kaptak a témán és cukkolták, hogy bírja-e az én tempómat és igényemet a változatosságra, elpirult, de állta a sarat. :)

Nagyon kedves fiú.

A kontrákat meg elnézem. Én is könnyen felkapom a vizet is flörtölök szépséges pasikákkal igénylem az énidőt sem vagyok szent. Nagyon nem.

komment

süti beállítások módosítása