HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

És most

2016.01.21. 21:44 :: Tobber

Megjátszom a cégnél, hogy minden rendben van, pár napja már sminkelek is.

Nem ezeknek, magamnak.

A régiek jönnek, hogy hiányolnak. A mostaniakkal megy minden tovább. Utálom már, reggel cigizve lépek ki otthonról, munka után dettó.

A fogamra kell költsek 50 000 Ft-ot, fogorvoshoz járok.

Tegnap az urológián töltöttem két órát, katéterezés, ahogy kell. Hónapok óta alig csillapodik a felfázásom, utánajárunk.

Fel kell készíteni magamat bármilyen változásra: beiratkoztam nyelvtanfolyamra. Igaz, még senki más nem jelentkezett, így lehet, hogy nem indul. Angolt pedig gyakorlok eleget Újszerzeménnyel.

De belelendültem kicsit az erőszakos programszervezgetésbe. Jártam TCsV-vel és Gével kocsmázni, koncerten. Gyógytornázni. Elvittem Újszerzeményt magyar kajákat enni, megmutatni a város még nem látott kincseit, Lotz-termet, földalattit, Műjégpálya környékét este.

A nagy sütikajálás közben megjegyezte: ezt a sütit X-nek hívják az ő nyelvén. Ami Nagyi vezetékneve!! :D Vannak felmenőim onnan (neki is van magyar), de a név jelentése a kedvenc édességem lenne? Édes Nagyi.

Táncház… helyett a ház előtt vihorászva cigiztem órákat 19évessel, 21évessel (már nem annyik). Ismét randiztam Fizikussal, vicces játékokat találunk ki. Voltam fodrásznál. Már HAT ismerősöm jár hozzá ajánlásomra. Extra alacsony árakat akarok! Találkoztam Létrával. Családom lánytagjai elmentünk fél napot kreativkodni, amit nagy, ebéd helyetti cukrászdázással zártunk, imádtuk. Lemondtam Bét, mert egy hasmenés megtalált ismét. Sütöttem sokat Anyunak. Egyik ismerősöm rám akarja tukmálni egy hegyomlás izmos élsportoló cimboráját, levelezgetek vele, de nem esetem.

Felköszöntöttek sokan, család, cimbik, szomszédok, régi és átmeneti kollégák is, ebéd közben is megleptek átmeneti szobatársamék.

Megyek még komoly és egy vicces színházba is a héten. Találkozom Újszerzeménnyel, lassan búcsúzunk. Lakógyűlés lesz. Kontroll. 19-21évesekkel megyünk inni és nosztalgiázni. Tánc, ha a dokim engedi…

komment

süti beállítások módosítása