HTML

Morzsák

2015.12.13. 21:58 :: Tobber

Minden hülyének el lehet adni a receptet, ha zabliszt szerepel benne, így azt hiszi, egészséges, igaz, a vaj, a feta, meg a sajt összetartott volna zab nélkül is, de baromi finom lett. Terveztem, hogy az ilyesmit kedvelő Bének és Gének (idéntől már mindkettővel egy épületben dolgozom 3 különböző cégnél) viszek kóstolót, de bocs, bekajáltam az egészet. :S

Új szerzeményem szerint ronda, de soha nem láttam még szép zabos sütit.

A hétvégén a munkán túl nem történt semmi, 5 tervezett programot töröltem, mert pihennem kell. Takarítás, mosás, főzés, manikűr-pedikűr, és a gyűlölt ágyhúzáson túl csak vásárolni mentem el, útközben Anyut eldobva egy darabon és kb. 25 év után adni két puszit a gyerekkori szomszédunk immár nagyfiának.

A mensim most már fixen nyolc napos, ezzel szenvedtem is a héten (a nőgyógyász csendben utalt a koromra, mivel más gond nincsen), a taknyom nem múlik, nem is csodálom.

Létrát is arrébbtettem, a többieknek vizsgák.

Tinderen megtaláltuk egymást Gé öccsével, akire ugye emlékezhetünk a kettővel ezelőtti évadból, és a hírek szerint boldog kapcsolatban él már. Hát ezek szerint nem...

Mindegy, elhívott egy italra, én meg amint szabin leszek, el is megyek, beszélgetni szeretek vele.

Nyáron is csak pár nap szabikat vettem ki, ősszel sem volt egy hét, így maradt két hét szabim, úgy várom, mintha utaznék valahová, pedig csak otthon leszek.

Karácsony előtt monstre céges buli, nagytakarítás, sütés, készülődés, Béká, Új szerzeményem, talán pár orvosi kontrollt is beillesztek a magánrendelőben, de ha lehet, offline akarok lenni, nem menni még a városba sem, barátokat is egy napra tervezek Szilveszter előtt és mindenki hagyjon békén...

komment

süti beállítások módosítása