HTML

Nyugi

2015.10.12. 14:06 :: Tobber

És a termosztátomat vagy 26 fok körülre állítom be, vagy nem kapcsol be a fűtésem. Választhatok a 16 fok és a hőség között. Vagy félóránként ki-bekapcsolom, vagy az utcát fűtöm.

A diétás sós sütim sótlan lett, a szaftos húsomban nem ízlett a hagyma, nincs otthon savanyúságom, mert nem szeretem, de most vágytam rá, a natúr csirkét viszont elsóztam és olyan őszi édességet választottam, ami almás-fahéjas, csak jó lehet, hát tocsogott az olajban.

Úgyhogy tegnap otthonmaradtam, beültem a kádba, vettem egy rózsaillatú fürdőt, felpakoltam a hajamra minden bizgerát, amit Bétől és TCsVexkolleginától kaptam, tinikorunkban nem foglalkoztunk ennyit a hajunkkal, feltettem a mosógépre a laptopot a sorozatommal, csetelgettem szépreményűekkel, szépültem és nem érdekelt, kivel mi van.

Csak jönnek a csetek, hogy mikor találkozunk és nem tudok mit ígérni, mert nincsen kedvem mindenkivel haverkodni és inkább hobbiznék, meg a kölykökkel töltenék több időt.

komment

süti beállítások módosítása