HTML

Morzsák

2015.04.24. 23:51 :: Tobber

Ti rendeltetek már úgy ételt házhoz, hogy szüleitek kirándultak az országban és pont abban a városban a legfinomabb a legkedvencebb halételetek?

Én most megtettem. Diéta ide vagy oda.

---

Egyik kolleginámmal megüzente a kisfia, hogy rég jártunk a magasban, az anyja továbbra is tériszonyos, úgyhogy ideje mennünk. Megyünk.

---

Múlt héten elmentem a nőrokonaimmal vásárolgatni. És ledöbbentem, hogy mi Anyuval mennyivel érettebben, okosabban viselkedünk, ők fúrták egymást, piszkálták, kicsinyes játékokba mentek bele. Végül a menyasszonnyal elhúztunk egy másik boltba és kivihogtuk magunkat kicsit.

---

A mai munkanapom volt a szervezési csúcs, ha gyerekkoromban nem játszom annyi logikai játékot, tuti nem tudtam volna megoldani ennyi problémát.

Tizedennyi elvégzése után gratulálnak a kollégák, hogy hogyan bírom. (Kollegina egész nap beszél hozzám hőbörögve, ez is eléggé nehezítette a melót. Minimum egy órát veszítek ezzel naponta, hogy elvonja a figyelmemet, hogy válaszokat vár, hogy kérdezget.)

---

GUIL …Mindent egybevetve, akkor cselekednénk a legveszélyesebben, ha nem avatkoznánk a dologba. 
ROS De mi értelme?
GUIL Ne keress logikát.
ROS Nem ártott nekünk.
GUIL Sem igazságot.
“ROS Ezzel az erővel halottak is lehetnénk. Gondolod, lehet hajó a halál?
GUIL Nem, nem, nem… A halál az… nem. A halál nem. Nekem ez a véleményem. A halál a végső negatívum. Nem-levés. Márpedig nem-lenni nem lehet hajón. 
ROS Sokszor volt, hogy nem voltam hajón. 
GUIL Nem, nem, nem – ami voltál, az nem hajón volt.

komment

süti beállítások módosítása