HTML

Morzsák

2014.07.10. 12:45 :: Tobber

A nap, amikor nem csak a lányok unták a focimeccset.
Foci VB elődöntő, Argentina-Hollandia, mély unalom.

---

Kicsi a világ, amikor a város másik felében lévő fodrászomnál a szomszédasszonyom köszön rám.

 

Akkor is kicsi, amikor a belvárosi villamoson mellettem áll meg a szomszéd házban élő fiú és köszön rám, a más környezet miatt fel sem ismertem.

---

Ugyanazon jelenség a környezetemben ezt váltja ki: jé, levágattad a hajadat. Jé, de szép a sminked. Oh, de jól áll, hogy ma világosban jöttél. (Egy hete fehér felsőkben járok, ma szürkében.)

Egyébként egyik sem igaz: szemüvegben jöttem.

---

Napi bók, amikor a mozgáshiány és spéci étkezés miatt rajtam van kb. 10 kg felesleg, a fiúk megjegyezték, hogy kibeszéltek az erkélyen, milyen sokat fogytam.
Ezentúl kizárólag szűk farmerben, atlétában fogok emberek előtt mutatkozni.

---

Amikor azt papolják, hogy másfél kilónál többet nem emelhetek és örömmel konstatálom, hogy fel tudok cipelni kb. 15 kg sört, tejet, dinnyét, borsókonzervet, etcetc, akkor saját káromon tanulok, reggel nem bírtam felkelni, merev a hátam.

---

20 éves érettségitalálkozó. Húsz. Abban a bizonyos iskolában, amiről most a botrány szól.

komment

süti beállítások módosítása