HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

---

2012.12.27. 14:58 :: Tobber

Felemelő örömmel tölt el, hogy néhányotok szintén nem bír már bejglire nézni és fagyasztgatja a maradékokat.

Van, akinek egy big mac volt a megkönnyebbülés. ;)

Akkor jön a következő problémám, kérek együttérzést:

Ti is non-stop takarítotok, portöröltök? Mintha egy forgácsműhely közepén élnék, állandóan por van, kosz, pedig nem járok be cipővel, nincs nagy forgalom, ha én nem is takarítanék olyan precízen az ágy mögött, hathetente ott is kiporszívóz a taktónéni, így is szinte naponta törlöm fel a parkettát.

Ha lenne szőnyegem, milyen tömegű port szedne az magába? :S

Na, ma két óra alatt rendetraktam, fél óra alatt fürdő, konyha, égőcsere, majd kb. másfél óra alatt a konyhaasztal. Ott van a varrógépem. A karácsonyi varrásdömping irtó halom fércet, cérnát, szalagot, kapcsot, cippzárt, vázlatokat, szabásmintákat, jegyzeteket termelt. Dobozokba rendeztem mindent, szortíroztam a karácsonyi anyagokat és lezárható nejlontasakba tettem, hogy ne porosodjon egy évig, a kis textildarabkákat szintén, hátha kell egy kisvirághoz, kis folthoz, a filceket összehajtogattam, nincs sok helyem az anyagoknak, meg is telt minden polcom, úgyhogy varrni kéne belőlük, hogy fogyjon.

Na, mit varrjak?

komment

süti beállítások módosítása