HTML

---

2012.11.09. 10:55 :: Tobber

Keresztfiam 8 éves nővére elképesztő egyéniség, egyik este felhívott csacsogni valamiért, dőlök a röhögéstől, olyan stílusa van. Kicsi a világ, az ő napközis B. nénijük a tánccsoportunk legifjabb tagja. A kor nagyon relatív, hehe.

---

Milyen izgalmas, hogy egy évek óta nem hordott magas sarkú csizma hogy fel tudja dobni az ember napját! Pakoltam a pincében és megtaláltam, tök csini.

Meg az idő is gyönyörű. Szabin is vagyok. Bankot is elintéztem, meghökkentő könnyedséggel (azért még vannak kétségeim, még egy forduló lesz). Finom az ikea kávéja, savanykás, de finom. Kocsi lemosatva csillog, megtankolva robog. Visszafeküdtem most kicsit, szemorvoshoz be kell sajna ugranom délután, aztán hokimeccs az arénában.

Jól van, szeretem az ilyen napokat, rég volt hasonló.

Vagy kezdek kitisztulni a hormongőzből, attól lehet jobb kedvem??? Van összefüggés vajon?

komment

süti beállítások módosítása