HTML

---

2012.07.21. 10:45 :: Tobber

Elterveztem, hogy jó kis este lesz:

- elbúcsúzunk az utazóktól

- kipróbáljuk az új haléttermet

- Gével összefutunk és

- táncolgatunk egy másikban

- pár ital mellett.

Ígyhát:

- beállt a hátam és kataflám tartott életben, nem ittam

- jó kis csirkét ettünk a másik étteremben

- remek paródiákat kaptam, hogyan beszélek pasikkal telefonon

- kiderült, a melegeknek is Liptai Claudia jön be

- a csak elkísérlek a metróigból hazáig tartó hosszú séta lett

- és semmi tánc (igaz, az együttes tagjaival még összefutottunk, úgy tűnik, még kellek a bébifésznek)

- kaptam egy cuki cipőt ajándékba

- felöltözésre kényszerítettem egy férfit

- Gével nem is találkoztam, de a telefonban úgy hallottam, elvan nélkülem is

- később taxival mentem vissza a kocsimig, a kedves taxisofőr bókjával kísérve: nem csodálom, ha ma sokan megnézték.

És aztán a kocsival késő este befordulok az éjjel-nappali parkolójába, hogy némi vécépapírt vegyek:

Kiszállok a kocsiból, valaki a nevemet kiabálja az út túloldaláról. Anyám hangján.

Ja.

Anyu állt ott a sötétben.

Éjjel.

Épp ment haza, meglátta a rendszámomat a troliról, gyorsan jelzett, a sofőr döbbenetére leugrott.

Sportos 66 éves nő!

Hát, alig lepődtem meg, hogy ő az!

komment

süti beállítások módosítása