HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

---

2012.07.17. 20:14 :: Tobber

Szentimentális korszakomat élem, mindenkinek megköszöngetem, akik támogatnak. Az elmúlt egy évben sokat kiosztottam belőle, és mindet komolyan gondoltam! :)

Köszönöm a biztató szavakat. Köszönöm a figyelmességeket. A támogatásokat. Az ajándékokat. A kajákat. A fuvarozásokat. A nagy beszélgetéseket. A nagy társasozásokat. A strandolásokat.

Nemrég írta valaki, hogy mennyire irigyli, ahogyan élek.

Tényleg kafa kis életem van.

Lekopogtam.

Sokan vannak mellettem. Sokan akarnak barátkozni, amit képtelen vagyok megérteni, de örülök. Ma a kollégáimból sugárzott a kedvesség felém, ha filmen látom, hazug giccsnek mondanám. :)

Ezt a fránya (normális pasis) pasitlanságot bírom most nehezen.

komment

süti beállítások módosítása