HTML

---

2012.05.23. 16:39 :: Tobber

Pihenős estét terveztem, ebből lett egy időben két térdestárssal csetelés plusz szokásos TáncosTével, hogyan szervezzük át a hétvégét, ölemben a notebookkal néztem az Éden Hotel végjátékát, gyorsan átkapcsoltam ha Té szólt, hogy jó a fellépő az eurovíziós dalfesztiválon, éééés… még hímeztem is közben.

Mindegyiket félgőzzel, ugye.

Aztán éjjel jött a vihart megelőző figyelmeztető sms (az elmúlt 24 órában 3x), akkor gyorsan bekapkodtam a könnyebb, nem szélálló dolgokat a teraszról, majd hallgattam a mennydörgést, amitől sosem félek, de most igen, és még Szomi is külföldön van, hogy megvédjen… :)

Úgyhogy akkor inkább hegymászók, mélyszegénységben dolgozó szociális munkás és sztyuvi blogját olvastam hajnalig.

Ennyit arról, hogy kipihenem magamat.

komment

süti beállítások módosítása