HTML

---

2012.01.18. 08:55 :: Tobber

Nézegetem a kreatívosok alkotó sarkait,  jó zsúfolt, levegőtlen, "porszagú" mind. Aztán belebotlottam ebbe a gyerekszobába, és nem értem, mi fogott meg rajta, próbálom fejtegetni.

A fehér padló borzalmas. A tapéta színe és mintája oké, de nem tapétának.

Utálom a fehér alapon türkiz-pink szobákat, pedig a színösszeállítás kedvencem, lehet horgolás (most is hasonlót készítek), vagy az egész legújabb tilda-könyv, amihez féláron jutottam hozzá.

Nem tetszik, hogy nincs benne növény, nekem sok van.

A fotel, az erkély, a világosság, a fa a ház előtt bejön. De ezek nekem is megvannak! (Fotel helyett kanapém. Kényelmesebb feltett lábbal ülnöm. Főleg most, amikor az egyik láb nem hajlik.)

Kuckós. Az mindenképpen. De a hálóm nekem is az. Próbálom lelopni a trükköt, de nem megy.

Még mindig vadászom a megfelelő szoba falszínre, a fejemben az is naponta változik.

photo

komment

süti beállítások módosítása