HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

---

2011.05.17. 20:15 :: Tobber

Talán életemben először találtam jó indokot a ruhavásárlásra, mert vagy kilátszik vagy nem fér bele: két vászongatya, kb. 2 számmal nagyobb, de dereka összehúzható, 2 maxiruha, imádom, már most ezer ruhadarabommal sikerült fejben összeraknom, ehhez nem szorosan kötődően vettem egy táskát és egy cipőt, a válltáskát, hogy jobban egyensúlyozzak a szabadon maradó kezekkel, a cipő meg nagyon kényelmes.

Ezren írtak emailt, facebookon üzentek, sokan hívtak, unokatesómmal rájöttünk, hogy a részeges szó miért illik a helyzetre, Szomi hívott, mit tud segíteni, az összes kolléga hoz enni, inni, kávét, Kollegina ma fél órát szkennelt helyettem, egy srác visszacipelt valamit helyettem, tényleg hálás vagyok a segítségekért.

És már megint elérzékenyülök, hogy ennyien szerettek!!!! :)

komment

süti beállítások módosítása