HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

---

2010.07.09. 13:09 :: Tobber

Bőgök, mint a himnuszon szoktam:

éjjel ellopták az astrámat! :((((((((((((((((

Iszonyúan sajnálom, szerettem a kocsit. Este 11 felé értem haza a próbáról, a gyerekeket is hazavittem, lezártam a ház előtt az utcán, reggel meg megyek ki a kapun és nem áll ott autó. A szívem szakad meg!

Hívtam/megjártam a rendőrséget, bemondattam a city taxi cb-jén, mindenki bíztat, hogy ha nem is lesz meg, nyár végére a cascoból vehetek másikat.

A világ legmegbízhatóbb kocsija volt, szerettem. Gyors, kényelmes, már úgy alakítottam ki az életemet, hogy bár munkába bkv-val, de este retekkőbányára próbára kocsival, gyógytornászhoz kocsival, ma mentem volna vele tornára Szentmihályra, aztán rohantam volna belváros fodrász, majd Zugló koncert, majd ígértem pár hazafuvart, holnap táncosokkal mentünk volna strandra, vasárnap kocsival strandra, utána Pesten két koncert, este meccsnézés, utána szabadtéri táncház. No mindezek most megritkulnak.

Csak sírok itt tehetetlenül, pedig főnök édes volt, Kollegina megértő, táncosok segítőkészek, szomszédok összegyűltek, Szomi többször hívott aggódva és bevállalt egy fuvart nekem a gyógytornászhoz, unokatesó a jogi részeket vázolta fel, ilyenkor érzem, hogy kik szeretnek.

Most több lépést megtehetnék, pl. neten felajánlok visszavásárlási pénzt, de 1,4 milliós autónál ha volt casco, akkor nincs értelme. Vannak rendszámfelismerő kamerával cirkáló autók, de sztem vagy szét is kapták már, vagy pihentetik pár napot...

Keresek egy kölcsönautót, ha tudtok olyat, hogy valaki csak parkoltatja, de kölcsönadná, annak fizetnék szívesen, nomeg most már garázsba állnék vele.

Tegnap mosattam le, TCsV lekapta a huzatokat róla, így a szép gyári kárpit virított, meg ugye a pár hete kapott új rendszám, ezért valaki újnak nézhette.

Hogy jöjjön rá egy öthetes görcsös hasmenés hányással spékelve, de valamije viszkessen is ám rohadtul!

komment

süti beállítások módosítása