HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

---

2010.06.20. 17:43 :: Tobber

Ma apu szülinapja, szerintem tök jól érezte magát. Például mérhetett nekem vérnyomást, ami a két órán belül negyedik presszókávé után 110/65, szal továbbra is az inzulinom lenne a kockázati tényező, mindegy, hadd játsszon.

Reggel vettem neki a Butlersban olyan tárgyakat, amiről tudtam, hogy gyermeteg énjét kielégíti, így hatszor köszönte meg az asztalszélre csíptethető, lezárható hamutartót, a sütikre, kávéhabra szórós mintás sablonokat, meg a dugóhúzógyűjteményének új darabját.

Aztán kitalálta, hogy max. 5 000 Ft-ért akar egy biciklit, úgyhogy inkább megvettünk neki egy olyat, ami nem fog két nap alatt szétesni, annak ismét nagyon örült, nomeg a kontónkra akkor már kiegészítők is kellettek rá. :)

Aztán jókedvűen csacsogott, meg kávézgattunk ketten, ahol a pincérnő kérésére elmesélte, hogy milyen eszközökkel lehet az alacsony vérnyomáson segíteni (elsősorban sporttal lehet feljebb túningolni, jogos, a néptánccsoportos ugrálások óta nekem sem szokott 100/50 alá zuhanni :D), meg elvittem albérlőhöz inkasszálni, remélem, hogy jó napot szereztünk neki.

A további programokon nem szeretnék most résztvenni: kollégákkal cseresznyeszedés, jégkori, ikeázás, illetve nem fogok mosni, takarítani és rendetrakni. Futni még el kéne ugrani...

(Bé nem hiszi, hogy hamarosan elkezdem az egy hónapos "nyugibanmaradok, csakgyógytornázom" kúrámat. Ismer.)

komment

süti beállítások módosítása