HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

---

2010.05.10. 11:47 :: Tobber

Szombat hímzés, főzés, vasárnap szüleim háborúja két nagymonológban elbeszélve, mi délelőtt TCsV ágyán haboskávéztunk négyen lányok és menzeszproblémákat elemeztünk, vidéken felléptünk és hatalmas vastapsot kaptunk és végre jogosnak éreztem.
Utána kezdő vezetővel gyakoroltunk párszor fejbeütéssel, majd hazavezethettem TCsV autóját ismét női témákat feszegetve.
Végignevetgéltük a napot.
Onnan át táncházba.
18évesnek beszóltak, hogy pincsizik utánam, úgyhogy most nem tette, én meg hagytam, de kicsit unom a pletykákat, most TCsV-vel hoztak össze, mert egymást etettük péntek éjjel, két lánybarátnőt is leszbikusnak kiáltottak ki, Ess nem köszön hetek óta, unatkozó savanyú brigád!

Alig ettem egész nap (éhgyomorra tűző napon ugrálás után a táncosoknak felajánlott gulyásra valahogy nem vagytam), úgyhogy este whiskyvel bélelt tejszínes kakaót ittam fehérjepótlás gyanánt. :)

KedvencFotósomat elhagyta a felesége. Én már fel sem veszem Ba telefonjait. Asszem, rájár a rúd a Csipet-csapatra. Meg kellett volna becsülni a nőjüket.

A boltos fiút meg leráztam, milyen kérdés egy tíz perces találkozás és 5-6 telefonálás után smsben, hogy mit is akarok, barátságot/könnyű/komoly kapcsolatot? Nem mindegy? Találkozunk, meglátjuk, ki hogy mit lát a másikban. Mindhárom jöhetett volna, de hadd ne döntsek látatlanban.
Javítok: döntöttem.

Ma reggel masszőr, munka után gyógytornász megtanítja az alapmozdulatokat a mekenzi módszerhez. Alig várom, hogy napi kétszer tornázgassak a nappali parkettáján!

komment

süti beállítások módosítása