HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Felhívás

2010.04.08. 21:04 :: Tobber

Kedves Olvasóm!

Szeretnélek megkérni téged, meg téged is, meg tulképp mindenkit, aki olvas akár titokban vagy nyíltan, hogy a tob nlc kukac jahú pont kom címre írjad meg a véleményedet.

Pro, meg kontra is jöhet.

Mert megkértem Ba-t, hogy költözzön el, elment, de most ostorozom magamat, hogy hogyan lehettem ennyire hülye. Hisz ha nem olvassuk el a lentieket, akkor millió plusz volt benne, értem jött heti két próbámra, felhívott minden nap, hogy kell-e bármi a boltból, hogy vagyok, sokszor hozott meglepetés raffaelot vagy a kedvenc csipszemet, mindig ugrott, hogy narancsot facsarjon vagy kávét főzzön, órákig simogatott és még az ágyban sem volt béna, max. lusta.

A kérdés: jól döntöttem?

komment

süti beállítások módosítása