HTML

---

2010.03.23. 16:27 :: Tobber

Van itt egy oldal, ahol régen abbahagyott kézimunkák befejezésére ösztönöznek. A napokban álltam én is neki. Van három befejezetlen mackóm, kb. 5 keresztszemesem, pár más hímzés, filcállatok, amivel hamar végezhetnék.
Most több időm van, mert lelassítottam a tánccal, a fix 2x3 órán túl csak 1-2x 2-3 órát ugrálok már hetente.
Úgy nincs kedvem, hogy Ba épp hazaér a heti hat különprogramjáról, én meg előtte pár perccel húzok el, éjjel érve haza.
Akkor inkább sütök otthon, meg kézimunkázom. Ennek eredménye a lentebbi két nyuszi, TCsV mackója mellényestül, március 15-ére fűztem gyöngyből két kokárdát magunknak, készül pár húsvéti dekoráció.

Hiányzik a több mozgás, de a tavaszi fáradtság, az állandó melegfrontok miatti fejfájás miatt nem is bírnék többet.

És Ba is erősen elszív az életenergiáimból...

komment

süti beállítások módosítása